La meva escola i la meva pràctica III


És produeix un handicap, amb els alumnes etiquetats del que no, però que tenen dificultats, i es què necessiten ser diagnosticat per tal de ser atesos de manera correcte ja que si no perden el fil, o simplement no arriben a desenvolupar totes les seves capacitats perquè no els reforcen ni potencien.

Des de l'escola inclusiva s'ha de promoure un canvi, un canvi què significa compromís, un canvi què provoca vocació, un canvi què vol aprendre a innovar, a ser progressiu dins un constant i a ser un procés en augment, a tenir sobretot temps per fer-ho i per darrer, la darrera característica del canvi és dolorós, i tant, dolorós, (parèntesis; m'he discutit en molts professors per aquesta temàtica i m'han fet dubtar de la meva capacitat a l'hora d'obrar com a professional, de fet fa uns dies,  me va dir que no tenia cap competència, i que no la qüestionàs, llavors jo dic, mentalment, quin poder de reflexió té aquesta persona si no em coneix de res? i si l'arribo a qüestionar és perquè fer-ho no des de la crítica destructiva sinó des de la crítica constructiva i cap a la seva reflexió, posar-me arguments a favor de la seva concepció?).

En l'educació inclusiva, és una manera de viure, una manera de pensar i sentir l'educació del nostre voltant i en què aquesta inclou molt de valors propicis a una societat més justa, tot i així hem de saber que em de fer una organització d'escola diferents, una manera d'organitzar els recursos que sigui capaç de cobrir totes les necessitats, i una didàctica innovadora, des d'unes estratègies què englobin el què seria la capacitat de crear activitats per tal d'arribar a tots i cada un dels alumnes.

D'aquesta manera present la meva escola i la meva pràctica amb els següents ítems:
  1. Organització escolar
  2. Atenció a la diversitat.