Reflexions Educatives

L'educació és l'art de ser ensenyant. (Francesc Carbonell)

  • Escola Inclusiva
  • Org. escolar
  • Metodologia
  • Att. a la diversitat
  • Reflexions

Aprenentatge Cooperatiu 2.0

Etiquetes article, centre de recursos
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Coneix en Francesc Carbonell

Formulari

Reflexions més visitades

  • Escola Inclusiva
    Les estructures globalitzades de la societat actual demanen cada vegada més noves aportacions a l’escola, nous reptes que compliquen l...
  • Metodologia del S.XXI: Centres d'interès.
    Abans de començar a llegir aquest apartat, coneix millor DECROLY I EL SEU MÈTODE
  • Metodologies del S.XXI: Grups interactius.
    Una de les formes concretes que pren l'aprenentatge dialògic dins l'aula són els grups interactius mitjançant dels quals es preté...

Webs amigues


Temes

educació inclusiva metodologies SXXI centre de recursos innovació educativa atenció a la diversitat competències bàsiques educació de qualitat Francesc Carbonell barreres per a l'aprenentatge pensament educatiu actualitat educativa aprenentatge cooperatiu aprenentatge per competències avaluació aprenentatge multinivell bones pràctiques centre d'interès funcions docents organització escolar qualitat educativa recursos suport educatiu Decroly Delors TICS adaptacions curriculars antecedents article avantatges competència aprendre a aprendre competències comunitat d'aprenentatge concepte concepte. creativitat currículum dificultats d'aprenentatge escola inclusiva filosofia 3/18 grups interactius renovació. teories metodològiques. Eduardo Punset Espanya Finlàndia IM IREF Llengua de signes Universitat La Laguna. app aprenentatge projectes aprenentatge significatiu aprenentatge. comeptència digital competència artística competència comunicativa competència d'autonomia i iniciativa personal competència matemàtica contacte coordinació diagnòstic director disseny universal diversitat educació i esport educació inclusiva. educació de qualitat escola inclusiva. experiències funcions del director innovació educativa. model alternatiu necessitats educatives noves tecnologies obstacles. personal docent principis projecte compartit de centre pràctica reflexions reforma WERT sistema educatiu web amigues índex

Cerca

Reflexions

  • ►  14 (1)
    • ►  de gen. (1)
  • ▼  13 (54)
    • ►  de nov. (1)
    • ►  de maig (3)
    • ►  d’abr. (5)
    • ►  de març (10)
    • ▼  de febr. (13)
      • Unitat didàctiques i els seus conceptes
      • Metodologia del S.XXI; Aprenentatge per projectes
      • Característiques de l'escola inclusiva
      • Avantatges i obstacles de l'escola inclusiva.
      • Definició i principis d' Escola Inclusiva
      • Centre Pedagògic Prisma
      • Escola Inclusiva
      • Projecte compartit de centre
      • El director
      • Funcions del director («BOE» 106, de 4-5-2006.)
      • Selecció del personal docent
      • Espanya VS Finlàndia
      • Aprenentatge Cooperatiu 2.0
    • ►  de gen. (22)
  • ►  12 (11)
    • ►  de des. (11)

Francesc Carbonell

Unknown
Visualitza el meu perfil complet
Powered By Blogger